Yeniumutlar Merhaba güzel anneler ve anne adayları nasipse yarın sezeryanim var 3 yaşında bı oğlum var onu evde bırakmanın ayrı bı üzüntüsü var icimde daulariniza talibim hepimiz sağlıkla kavusalim inşallah
Esyu1606 Yeniumutlar Rabbim sağlıkla sıhhatle evladını kucağına almayı nasip etsin inşallah. Allah’ımın izniyle haftaya da benim sezeryanım olucak sende dualarında yer ver benle bebeğime 😊
Yenibirannee Yeniumutlar bende 1 hafta once 2 yasindaki kizimi evde birakip doguma gittim benimde cok zoruma gitmisti ama kardesiyle evimize geldik o mutluluğunu görünce geçiyor 😊