User22 Nerden aldınız Gülbebe tekstil Sihirli uykular Instagram sayfalarından sipariş veren oldu mu acaba ?
adatuna User22 ikea’dan çarşsf alabilirsiniz öneririm. Zaten yenidoğanda yastık ve yorgan kullanılmıyor bu sebeple nevresime gerek yok
imeaeb User22 trendyoldan isimli almıştım çok uygundu aldığımda 250₺ civarıydı bir de ekstra a101e gelenden aldım, haftaya da şok’a geliyor kaçırmayın bence ☺️
User22 babylook Trendyola baktım ama sadece çarşaf yastık kılıfı şeklinde gördüm. Sayfa adı vereblrmism link yasakmış ama
User22 adatuna evet kullanılmıyo ama görüntü açısındanda boş durmasnı istemiyorum yan korumalıklarla birlikte set yaptırmak istiyorum
adatuna User22 benim doktorum asla yan setler, oyuncak, herhangi bir örtü koyulmamasını söylüyor. Bırakın boş dursun boğulma ihtimali var onlarda bile :( Görüntü bebeğinizden daha önemli
User22 adatuna ne alakası var boğmak için koymucaz heralde normalde beşiklerin yanlarına koyuluyo bebek boğmak için mi üretiliyo o zaman. Hamileyiz hepimiz biraz uslubumuza dikkat edelim lütfen !
babymomyy User22 ne alaka ya bu tepki hanımefendi bilgisini paylaşmış sizinle boğulma tehlikesi yarattığı için kullanılmıyor Allah korusun kötü bir şey yaşamayın diye uyarmış. Söylediği şey doğru yanlışı da böyle diretmeyin ya
adatuna User22 hamile olunca haber olan ve doktorların uyardığı şeyleri söylemiyor muyuz bu kadar minnoş olmayın https://www.mynet.com/amp/bir-besik-ne-kadar-tehlikeli-olabilir-demeyin-iste-besiklerdeki-gizli-tehlikeler-kadin-1184372
Enas2365 User22 hanımefendinin üslubunda ters bir şey yok. Biraz araştıran biri zaten bilir yatağa kenarlık, yastık vs. konulmaması gerektiğini. Üretiliyor diye bebeğe zararı olmayacak değil. Bence sizin üslubunuz daha sert.
User22 babymomyy görüntü bebeğinizden daha önemli diyerek mi Uyarmasını değil uslubuna lafım Burası paylaşım postu eleştiri postu değil belki ben beşiği sadece görüntü amaçlı aldım başka yerde uyutucam benim sorum korumalık kullanmalımıyım kullanmamalımıyım değil
User22 babymomyy kaos yaratmaya o kadar hazırsınız ki avukatısınz heralde. Kime göre neye göre doğru ne amaçla kullancağımı nerde kullanacağımımı biliyosnz nevresim seti alıcam ve full set almak istiyorum bebeğim benim sürekli orda yatmıck belki hiç yatmıcak ve hep yenidoğan da kalmıck bilip bilmeden keskin yorumlar yapılmasına kızgınlığım bilgiye değil uslubunu bilse teşekkür ederdim ki yinede ettim
User22 adatuna uyarabilirsn bende teşekkür ederim ama görüntü bebeğinden daha önemli bi uyarı değildir
User22 adatuna ben anne yanı kullanıcam her tarafınıda yastıkla donatcak kadar cahil değilim verdiğiniz cevabın soruyla ilgisi yok ben yinede bilgilendirdiğinz için teşekkür ederim
Azemmoms imeaeb a 101 leri gezdim hep bulamadım gelmemişti buradaki A101’leri çarşamba şokları gezeceğim memnun musunuz
babymomyy User22 siz en başından bu şekilde söyleseniz yatırmayacağım orada görüntü için vs hanımefendinin uslübunu eleştirseniz ben zaten yorum yapma gereği duymazdım lakin attığınız yorum da dikkat ederseniz bunların hiç birini belirtmeden direkt eleştiri yapmışsınız
imeaeb User22 Çok çabuk bittiler gerçekten ben sabahtan gittim şanslıydım Allahtan bizim buraya gelmişti ürünlerin hepsinden ama öğlene kalmadı 🤷🏻♀️
babymomyy User22 Ortada yaratılmış kaos nerde? Kimseyi kişisel olarak savunduğum yok kendisini tanımam etmem söylediği şeyi doğru bulduğum için yorum attım. Keskin yorum arıyorsanız kendi yorumlarınıza ve uslübunuza bakın. Biraz sakin olun bu kadar yükselmenize gerek yok papatya çayı içmenizi önerirdim lakin gebesiniz.
Karbaby User22 valla kaos yaratmaya sen meraklısın bence hanımefendi doğru bir bilgi vermiş saçma sapan alınan sensin
User22 babymomyy kimseye bi açıklama yapmak zorunda değilim benim sorum korumalık olmalımı olmamalımı değil yada sakıncası var mı yok mu değil böyle bi soru sorucak olsamda burda sormam doktoruma sorarım bebeğimin hayatını hepinizden çok düşünüyorum . Sizden başkada ters cevap verdiğim kimse yok eleştiriyi nerde gördünüz anlamış değilim