Sibel_g Merhaba kızlar 10 haftalık hamileyim, hamilelikte ne yenmesi gerekiyorsa onlar midemi bulandırıyor balık, yumurta, ceviz, süt, peynir ağzıma süremiyorum ya yiyemiyorum diye de ailem kızıyor zorla biraz kendini diyorlar 😞
Cvznrrr Sibel_g henüz çok başındasın o zamanlar çok bulantı oluyor ben 28 haftalık hamileyim o dediklerinin hiç birini hala yiyemiyorum hala kusuyorum hala midem bulanıyor kendini hiç kasma 😊
User22 Sibel_g mide almazken yenmiyo malesef sen kulak asma daha erken bu haftalarda insan sevdiği şeylerden bile tiksiniyor. Tavuk çok severdim ağzıma süremedim Yumurtasız kahvaltı edemezken yiyemz hale geldim ama geçici suan herşey yiyebiliyorum Mide bulantısı kokuların ağır gelmesi bi yana insan tiksiniyo yani kıyma mesela iğrenmiştim
gamzecgr Sibel_g ilk 3 ay ekstra beslenmenize gerek yok bebek anne kanından besleniyor çünkü doktorunuza da danışsaniz aynı cevabı alırsınız.12.haftaya da benim de hep kusmalarla geçmişti sonra düzene oturuyor zaten
Yenianneperci35 Sibel_g ay o işler öyle olmuyor yaaa. Tamam bebeğimiz için yemeliyiz ama insanın içi almıyorsa hele ki tam mide bulantı zamanlarındasınız. Ben de et yiyemiyorum alternatif şeyler yiyorum et ihtiyacını kapatmak için. Siz de alternatif yiyecekler düşünebilirsiniz
Cimbomlu67 Sibel_g sana iyi gelmedikten sonra yesen de faydasını göremezsin. Kendini zorlama, istifra edeceğini ya da bulantı çekeceğini bile bile yeme. Besin değeri yakın olan şeyleri yemeye çalış. Benim son haftalarım ve hamileliğim boyunca ne balık ne yumurta yiyebildim. Ben de isterdim çok sağlıklı beslenmek ama çektiğimi ben biliyorum sonrasında
Meeryem Sibel_g zorlamayin kendinizi bende oyleydim benm ailemde boyle diyodu ama gerceiten kendinizi zorllamayin kuru ekmek gibi seyler yiyin benim doktorm kuru ekmek yesin hic sorun olmaz demisti
Sacteli Sibel_g 38. Haftada yumurtadan midem bulandı geçen gün. İlk 3 ayda normal yememen 2. Trimesterda yemeye başlarsın korkmasın ailende sende :)
Minikperi Sibel_g genelde 4. ayda geçiyor bu durum o zaman yersiniz her şeyden. Büyükler ve çevredekiler kendini zorla derler her zaman takmayın.
Nese20 Sibel_g o haftalarda mide bulantısı vs yaşadığım için hiç Bişey yiyemiyordum iştahım son 3 ay artmıştı. Ki bebek siz ne kadar yeseniz de alacağı kadar kiloyu alıyor çok dert etmeyin