Sinemasya Benim doğumumda suni sancı ile başlatıldı, açıklık 4 cm i geçtikten sonra epidural yapıldı. Suni sancı etrafımdan duyduğum kadar zor bişey değildi, hatta epidural verilmese daha dayanabilirdim ama tabi açıklık arttıkça sancı ne kadar artıyodur bilemiyorum. Epiduralden sonrası çok daha rahattı ağrı acı sancı hiç bir şey hissetmedim. Benim açılmam devam etmediği ve bebeğim geriye kaçması sebebiyle sezeryana döndü.