Canann1601 Esrac96 Ben bu tarz buldum yenidoğan için. Başka yok maalesef çok aradm çok mağaza gezdim site gezdim ama yenidoğan uyku tulumu bulamadım hepsi 3-6 ay falandı bunu dün civilden aldım 1-3 ay bir adet kalmıştı aldım hemen 😄
zekpare Esrac96 LCW dan 6-12 ay ve dolap uygulamasindan Primark marka 0-3 ay aldim. Ikisi de 2.5 tog. Ancak fermuar ve dugmeler tek bacaga dogru gittigi icin nedense bez degistirmek cok zor olacakmis ve kullanamayacakmisim gibi geliyor 🫣
NewMomm1 Esrac96 Migie Dış kundak uyku tulumu aldım ben çok güzel ama 4-7 aylık almışım😂 siz sayfasından 0-4 aylık olanlarından tercih edebilirsiniz memnun kaldım çok satılıyor hemen bitiyor alırsanız acele edin. 239 tl fiyatı.
Mmnj Canann1601 bence terletir canm bunu dışarı giderkn giydir oglumdan bilimi böyle tulumu var onunla uyumuştu çocuk suçuk olmuş yarım saate 🤣🤣😭 ben bu tarz şeyleri dışarda giydrym genelde oğluma kızımında var 1 tane 🤣 büyük ninesi almış onuda dışarda giydrcem yatarkn de norml uyku tulumu gydrim
alitalia Canann1601 kapüşonlu olduğu için bence uyku tulumu olarak değil de dış giyim olarak kullanmak daha mantıklı gibi geldi bana. Bir de peluş olduğu için uyku esnasında çok terletir
Nrmrv Ben tulum değil de daha çok kundak battaniye almak istiyorum yenidoğan olduğu için direk hastaneden çıkarken içine koyup pusetine yerleştiririm diye düşündüm .
zekpare Esrac96 dolap uygulamasindan Primark markali urunleri bazi saticilar uygun fiyatla sifir etiketli satiyorlar. Onlardan 150₺ ye almistim. Hatta cok sayida tulum zibini da uygun fiyata hep dolap uygulamasindan aldim 🥰
Rumii96 Esrac96 yenidogana uyku tulumu çok tavsiye etmiyorlar. Ben kundak yapmayı düşünüyorum bu yüzden uyku tulumu almadım. İndirim vs denk gelir alırsan bir sonraki kış için alacağım.
myprincessgirl Owli uyku gurusu var yeni doğandan itibaren kullanılıyor kundak oluyor sonra da büyüyor 36 aya kadar kullanılıyor
Patatesliyumutta Bende bunlardan var, bir tek gri olana para verdim diğerleri yakınlarımım bebeklerinindi. Gri olanı da dolaptan aldım 3.5 tog, yenidoğan için daha kullanışlı olacağını düşünüyorum, bez değiştirme kolaylığı da var ☺️ kendinden eldivenli
OziC Esrac96 hastaneden çıkarken yada dışarı çıkarken giydirmek için tulum lcwdan bakın derim ilk kızıma almıştım şimdi ikinci kızımda da aynısını kullanacağım asla yipranmiyor kaliteli
Patatesliyumutta zekpare markası bemini, dolap uygulamasından denk getirip aldım bende sanırım yurtdışı markası. Bulmaya çalışayım bunlardan bulursam link atarım size de ☺️