_Tazeanne ailem şehir dışında, normalde çalışıyorum kafam dağılıyor ama birkaç gündür evdeyim ve evde kaldığım süreyi kendi odamda ve tek başıma geçirmek istiyorum, hamilelik sürecinde ister istemez psikolojik bir bunalim oluyor ve kimseyle konuşmak bile istemiyorum. Kayınvalidem yaşlı dün ufak bir şey yaşandı aramızda tartışma bile değil yani. Bugün de eşime bana bakmak istemiyor musunuz artık bu gelinin tavri ne bana karşı, yüzüme bile bakmiyor evde odasindan çıkmıyor.ben bunaliyorum. Bakamiyorsanız bana ev tutun vs. Yapti. Eşimde ikimizle konuştu evi ayirabilecek durumda olmadığını ve ikimize de bakmakla yükümlü olduğunu anlatti. İnan ki birkaç gündür tek kelime etmiyorum, odamdan bile cikmak istemiyorum tek başıma kalmaya ihtiyacım olduğu icin, kendimle sorunlarim olduğu için. Ne yapacağımı şaşırdım