Kızlar merhaba dün çok şiddetli karın ağrılarım vardı 36+5 tim 4 5 saat sonunda hastaneye gittim çatı muayenesi yapıldı 2 cm açıklık vardı ve sancılarım düzenliydi 20 dk da 3 defa sancı geliyordu yalancı mı gerçek mi diye kontrol etmek için 2 tane ağrı kesici serum taktılar ama sancım geçmedi giderek arttı sabaha doğum yaparsın dediler ama sonradan 1 hap verdiler sancı mancı kalmadı doktor 1 2 hafta daha durmasını istedi çok sayıda çatı muayenesi oldum gelmek isteyen bebeğimi durdurmaları sıkıntı yaratır mı bidaha sancılarım olur mu sizce