Ay valla 19 gün direnebildim ben. Emziksiz olmuyor en azından benim bebeğimde. Sürekli tok olsa bile emmek istiyor emince kusuyor bu sefer emzik şart oldu. Avent denedim tutmadı chicco denedim tutmadı. Bibs aldım şuan onu kullanıyorum hiç atmadan ilkte tuttu aklınızda bulunsun ama emzik büyük rahatlık en azından uykuya geçişlerde ve dışarıda ağladığı zaman çok kolay oluyor