Bir kere moralin bozulduysa günlerce psikolojik olarak etkilenebilirsin. Sonrasında en küçük şeye bile ağlarsın.
Bende öyle oluyor en azından.
Mesela annemin tavırları davranışları o kadar rahatsız ediyor ve ağrıma gidiyor ki günlerce psikolojisinden çıkamıyorum. Kızım ders çalışmıyor diye bile ağlayabiliyorum. Altta yatan sebepler diyebiliriz