pera_
Ben hamileyken sürekli geliyordu 25. Haftadan itibaren 34 haftalıkken çok gelmeye başladı 35 de doğum yaptım hamileyken gelen sütü sıkmayın ellemeyin dıyolar erken doğuma sebep olabiliyormuş bir hormondan dolayı öyle duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum