mom28_ benim hiç ağrım dâhi olmadı anestezili olanlar falan varmış şaşırdım beş dakikalık bir işlem ben devlete yaptırdım büyük bir yerdi bir tarafda yumurtalama takibi vardı bir tarafda aşılama yapılan yerler hiç korkma acısız bir işlem muayene gibi birşey