Herkese merhaba, benim günüm 39+6 fakat hala sancı nişan su gelmesi vs tık yok sadece dünden beri kasılmalarım ve aşağı doğru bir baskı var ve bebeğim dün çok aşırı hareketliydi, 3 gün önce doktorum henüz kanala girmediğini söylemişti böyle bir durum yaşayan var mı doğum belirtileriniz nelerdi bebek kanala ne zaman iner paylaşırsanız çok sevinirim bu arada normal doğum istiyorum salı gününe kadar bekleyelim karar verelim dedi doktorum ne yapmalıyım