Asel53 Kızlar 17+2 de kesin erkek dedi organını da gösterdi , sonrasında değişiklik olanilir mi başına gelen var mı detaylıda falan özellikle
sultanssa Asel53 valla bende burdaki postlardan gorup korkmustum basima geldi resmen kendi doktorum erkek dedi 6 gun sonra baska doktor kiz dedi simdi 4d renkli icin bekliyorum olmadi bir baska doktora daha sorucam
Asel53 Sermec27 o kadar çok post görüyorum ki değişen korktum aynı şey olur diye herkese ilan ettik 😅😅
Siineemm Biz ilk gittik erkek dedi gösterdi de 18. Haftamda 2 ayrı doktorun kontrolünde kız olduğunu öğrendik.
Sinem32 Bende sizin gibi aynı haftada gittim erkek dedi gösterdi ama değişir mi acaba diye bekliyorum . Detaylı ultrasona gireceğim orda belli olur herhalde . Yanı siz de emin olmayın yinede 😀