halisemzrk benim 7 ve 9 uncu haftalarda sadece lekelenmem oldu. 12de şiddetli kanamam oldu fark ettgm gibi acile gttm hepsinde gerekenler yapıldı keseye fln bakıldı bi sıkıntı yok dedi dktr şimdi 23 haftaligiz oğlumu heycanlan bekliyorum Rabbim. Size bagislasin 🙏 😍