Kızlar merhaba ben 23 temmuzda normal adet gördükten iki hafta sonra tekrar adet gördüm yani 8 Ağustosta ve o zamandan bu zamana henüz adet olmadım en son 25 ekimde beta vermiştim hamile değildim doktor söktürücü verdi fakat kullanmak istemedim bi hafta daha bekleyeyim eğer olmazsam sonra kullanırım derken evde test yaptım pozitif 🥰 dün kan verdim 537 çıkmış benim son adet tarihim nasıl hesaplanacak ?? belli ki çok çok geç yumurtlamışım zaten pcos da var adetlerim çok düzenli değildi sizce nasıl olur