benim bebeğim de daha 13 günlük, ne yaparsam yapayım memeyi tutmuyor. hem sütüm çok az hem de meme ucum yok. sarılık riski olduğu için hastaneden çıkınca mecburen sağıp biberonla vermeye başladım şimdi de biberona alıştı, silikon uç aldım ama meme ucum olmadığı için işe yaramadı. nasıl düzene girecek bilmiyorum, bebeğim beni emmedigi icin sanki aramızdaki bağ da olumsuz etkileniyor hissediyorum 🥹