Burcum12 benim de son 25 stres korku her şey bir arada. Benim bebiş ters pozisyonda hala. Doktor cumaya kadar bekleyelim dönerse normal deneriz dönmezse sezaryen için ameliyat gününü alırız bebek 39u doldurdugunda da alırız dedi çok stresliyim şu belirsizlik mahvediyor beni , korkuyorum doğrusu ağzımın her yeri uçuk oldu stresten :/