Deletedmon_98 Kızlar kalça ağrısı hamilelik belirtisimidir yaşayan var mı komik bir şekilde kalçam ağrıyo , sağ kalçam böyle neredeyse yürütmiycek. Ayriyeten boğazlarım ağrıyo 🥺 İnşallah üşütmemişimdir ve belirtidir
Deletedmon_98 Civciv_ bende hiç okumadım 😄😄 biraz ilerleyen zamanlarda oluyormuş bebek büyüdüğü için ama belli belirtidir 😂
Deletedmon_98 Aysetk göğsüm şiştimi tam anlamadım ama kenarları değil de uçları aşırı acıyor çarşamba günü bat benimde onu bekliyorum ama sanırım grip oluyorum boğazlarım berbat
Aysetk Deletedmon_98 ben de hastayım sürekli bogazim ağrıyor bağışıklığım çok düşmüş durumda iki senedir böyle hasta olmamıştım
Deletedmon_98 Aysetk inşallah hamileyizdir ondandır yoksa korkmuyor değilim büyük salgın var çok geçmiş olsun 💖
mucizem0111 Valla canım herkeste farklı olur belirtiler benim oğlumda kasıklarım cok ağrımıştı ama bu hamileliğimde hiç olmadı mesela göğüsüm oğlumda cok şişmişti yürüyemicek kadar ama bunda normal sekilde sisti acıma falan cok yasamadım her hamilelik farklı anlıycağın
Deletedmon_98 mucizem0111 doğru valla öğrenene kadar vücuttaki her şeyi belirti zannediyorum sanırım 🥴