Terasus33 evet işte bu rahmin ve rahim yolunun kasılması ve gevşemek için ürettiği sıvı aslında gebe olmayanlardasa oluyor ama gebelerde daha çok oluyor özellikle baskı artınca yorulunca su gelmesiyle bile karıştıranlar var onu ayırt etmek çok kolay sıcak bir su geliyor vajenden turulmuyor çok kolay hissediliyor akıntının geldiğini belki hissetmezsin ama suyun gelince hissedersin 🐣