Asya ikianne banada duru ismi hanım hanımcık kibarcık çocukları anımsatiyo tam istediğim de bu zaten 😍❤
Asya jrarya evet defnede çok güzel isim gerçekten doğayı çagriştrıyo 😍ama biz duru yu baya benisedik❤🙈