Kızlar gebelik şüphem var bu ay istiyoruz İNŞALLAH NASİPSE AMİNNNNNNNNNN . 💓🙏😘
Akşam yemeginde fırında tavuk kanat yedim ve baharat olarak pul biber karabiber tuz ve kekik var internetten baktım ki kekik baharatı yenilmiyormus adet söktürücü özelliği olduğu için. Hem yemek olarak hem de çayı olarak kullanılmazmis ama yanında maydonozsuz brokoli salatası yedim ayran içtim bol su içiyorum kanamam olur diye korkuyorum . Çift rahimliyim ve 7 ay önce kürtaj oldum riskli gebelik olarak geçiyor yani her hamileligim riskli geçecek bunu doktor söylemişti ve sürekli yatmam gerektiğini hiç bir iş yapmamam gerektigini sadece lavaboya gidebileceğimi söyledi bende şüphem olduğu için olduğunca dikkat ediyorum . Kendime iyi bakmaya çalışıyorum . Biraz uzun oldu kusura bakmayın kekik ve yenilmemesi gereken şeyler hakkında beni bilgilendirir misiniz ?