Kızlar 16+2 hamileyim. Karnım şimdi şimdi hamile karnı gibi oluyo artık öyle ahım şahımda yemiyorum işede gidip geliyorum haraketliyim yani. Neyse birkaç gündür kasık bölgemde ağrı var baskı gibi sanki bebek aşağıya doğru kayıyo garip. Acaba neden böyle ve normalmi? Bide günde 10 kere en az merdiven çıkıyorum buda yaparmı?