Kaderim- 13+3 hamileyim yarın özel doktora gidecem sizce cinsiyet soylerlermi çok sabirsizim devlet bı ay sonra gel dedi🌺💮🌼
Ladybird06 Kaderim- Ay başlığı görünce allah korusun yakın çevrenizde bir cinayet olayı oldu da onu öğrendiniz bu durum bebeği etkiler mi falan diye soracaksınız sandım
Kaderim- gamzecgr ya inşalah devlet çok ısrar etmeme rağmen söylemedi 16 hafta olmadan söyleyemem dedi😔peki siz giderken bisy yedinizmi veya bişey yemek pozisyon için etkilimi
Fyzkvkk Kaderim- ben yemek yedim doktora girmeden öncede 1 tane çikolata yedim bebeğim cinsiyetini gösterdi
gamzecgr Kaderim- devlette ki bazı doktorlar öyleymis emin olmadan demek istemiyorlar benim şansa kıpır kıpır oldukları ana denk geldi ama ne olur ne olmaz çikolata yiyin 20 dk önce falan garanti olsun
aslininbebegi22 Kaderim- resim nasıl yüklediniz acaba yardımcı olur musunuz😇 bebeğinize çok sevindim sağlıkla kucağınıza alın😍