Ferhanferiatmaca yazdıktan sonra ben de dedim bu ne asabiyet redpanda diye 😄 hakkınızı helal edin🌸
konu sahibinde olduğu gibi normal süreçlerde bile anormallik varmış gibi hissedilip, yaşı daha genç ya da evhamlı anne adayları daha çok strese giriyor ve çok üzülüyorum. Hem annelere hem de o küçük bebişlere yazık oluyor. Annelik delilik dedikleri şeyi hamilelikte sonuna kadar yaşıyoruz.