Kızlar ikinci aşılamam bir sorunum yok dört düşük yaptım bugün aşılama dördüncü günü aşırı akıntım var akıntıyla birlikte bugün Pembe çok az bir lekem geldi enfeksiyon olabilirmi yoksa normalmi rahmimden kramplar oluyor sadece onun dışında bir belirtim yok