Sila_dmr27 37 ye kadar her şeyimi kendim hallettim. Kimseden hiçbir şey istemedim,sağ olsunlar annem dışında da kimse bişey lazım mı demedi zaten..Ağır işleri de yaptım hafifleri de.
Sonuç: Bebeğim 37 de doğdu ve 1 hafta küvözde kaldı😔
Suanki aklım olsa oturur uzanır yatar keyfime bakardım ama titiz ve tez canlı biri olduğum için yapamadım. Siz lütfen ağır hiçbir iş yapmayın, gerekirse eşinizden yardım alın. “Ben her şeyi yaparım” mantığı ile hareket edince olan size oluyo. Tecrübe ile sabit..Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin 🌺