Ecexxxxxx Kızlar iğnemin 15. Günündeyim testler negatif adette olmadım, adet olacak gibi hissetmiyorum kaç gün sonra adet oldunuz siz?
myangelson Ecexxxxxx iğneyi yapan doktorum iğnenin ertesi gününden itibaren sayarak 14. Günü test yap negatifse 2-3 gün daha bekle eğer hala adetin gelmediyse ve negatifse bana muayeneye gel kist olmuş olabilir çünkü iğne yaptığımız için senin yumurtlama günün belli adet olacağın zaman belli o süre içinde adet olman lazım demişti sende 17. 18. Güne kadar bekle adet olmazsan bir doktora git kist vs olmuş mu diye baksın. Bazı kişilerde kist de olabiliyor çünkü. Bu arada iğne yapılan günü değil ertesi günden itibaren sayiyorsun değil mi?
Tazeanne68 Ecexxxxxx iğneden sonraki ay doğal gebelik oluştu bende iğnenin 3 ay etkisi sürüyormuş pcos falan mı sizde
Sudesu_1 Gamzealptkn bnde ayin 3 de Oldum catlatma iğnesi kasık bel ağrım var ama her ay adete 11 12 gün kala başlıyor ağrılarım o yüzden bilmiyorum 😏 ayın 2 sinde 19 mm di yumurtam 3 de 20 olmuştur herhalde bi taneydi yeterli bu bizim için ddi dr
Ogizzz Gamzealptkn bende ayın 6 sında iğne oldum iğneden iki gün sonra bel ağrım ve karnımın sol ve sağ tarafına krapmlar giriyor bazen ölüyorum acidan insaAllah bekledigimize değer 🥲🥲
Gamzealptkn Ecexxxxxx erken test yaptm çift çizgi çktı ama doktorm on gün geçmeden yanıltıcı olur ddi
Ecexxxxxx PinkyJelly hayır kullandığım hiçbir ilaç yok. Ama stres oldum adet olacaksam olayım veya hamileysem testte çıksın istiyorum.. stres beni kötü etkilemiş olabilir galiba..
Ecexxxxxx Belim ağrıyor, göğsümde hassasiyet var, çok sık tuvalete gidiyorum ve gazım iğne vurulduğundan beri çok fazla var. İlk hafta kasık ağrım olmuştu şuan yok.
mandalina-12 Ecexxxxxx biraz psikolojik oluyor. Stres yapma, yaptıkça gerçekten olmuyor. Hayırlı zamanda sende kucağına bebeğini al inşallah
bengonca Canım inşallah vardır tabi ama hissettiğin bazı belirtiler psikolojik olabilir. Hepimiz o yoldan geçtik emin ol🥲 en doğrusu regl tarihinden sonra kan testi yapman. İnşallah istediğin sonucu alırsın 🌸
Ysrr-skrr Ecexxxxxx ben 5 kez catlatma iğnesi denedim. 6. Da yorulduğumu bünyemin artk hayal kırıklığı kaldıramadığını hissettim . Doktorumla konustm tedavi istemediğimi dile getirdim. Biraz ara ver ve toparlan dedi. Bir sonraki ay doktora hamile olarak gittim. 🙏 yani çok stres yorar ve zorlaştırır.birakman lazm biraz. Şuan 4 aylık hamileym rabbim size de nasip etsin inşallah. Test için de acele etmeyin iğneden dolayı da geç olabiliyorsunuz. Ben bir ara 16 gün adet olmadm testim negatif çıkmıştı. Zamana bırakın
Berfo Ysrr-skrr bende 2 kere klomen çatlatma ignesi vuruldum tutmadı şuan rengliyim ama.dr aramadım çünkü bu ay pek gidesim yok Dr arasam cagricak ama ben aramasam hiç bidaki ay gitsem sorun olurmu çünkü binevi tedaviye 1 ay ara vermiş oluyorum çok kararsızım