4 yaşında bir oğlum var idrar testiyle çift çizgiyi gördüm benim hesaplamama göre 5+1 günlük gebeliğim cuma günü sağlık ocağına kan verdim sonucu çıkmadı pazartesiye kaldı enabizda da çıkmamış fakat ağrım var adet olacakmisim gibi kasıklarim fln değişik bir ağrı anlamlandiramiyorm doktora da gitmedim daha yani birinci gebeligimde böyle bir ağrı olmamıştı yasayaniniz var mı yoksa düşük fln mi yapacagim