Ezo667 biz iki kez yaptık kan testini doktor iki katı olursa dert etme dedi araya bayram girmişti gidemedim sonucu aldıktan sonra. Neyse benim de senin oranında artmıştı canım iki katı değildi dert ettim ben de ama gidince yüzde 60 artması bizim için yeterli dedi doktorum. Şu an 22 haftalık olduk çok şükür. İyi haberler alın siz de inşallah ♥️