Bir çok konuda bir doktorun dediğine bir doktor farklı şey söylüyor. Saç boyatma konusuna baktım birinin doktoru 3 aydan sonra boyatabilirsin demiş birininki boyama hiç demiş. Bir şey zararliysa zararlıdır neden böyle her doktor farklı konusuyor bizim de kafamız karışıyor