Tugceinciuak Kizlar ilk doğumum olacak sezeryan ve genel anestezi ile heyecan korku bi arada suan 🥲 Bana tavsiye vermek istediginiz bir konu var mi sezeryan sonrasi sureci daha kolay atlatabilmek adına 💐
Reyyan04 Tugceinciuak hemen yürü sakın ağrır diye durma bak bn yürüdüm kazandım yanımda bir tane vardı hiç kılını kıpırdatmadı gaz sıkışmasından mahfoldu çünkü yürümüyor du bide hoşaf yap götür bol bol iç ameliyattan sonra oda kabız olmanı engelleyecek
Papatyam17 Tugceinciuak biz de yarın nasipse sezeryan olacağız 38 haftalık oluyoruz yarın ben de çok heyecanlıyım ve ilk doğumum olacak..Genel anestezi istemiyorum ben ayılmam çok zor oluyor
Esmaxzcv Sağ Salim kucağına alırsın inşallah canım isteğe bağlımi sezeryan bende normal istiyorum ama çok korkuyorum 37+2 bende
Gizemlibirisi007 Sezaryen olması sizin tercihiniz miydi? Yoksa sağlıkla ilgili herhangi bir durum söz konusu oldugu için mi
Tugceinciuak Gizemlibirisi007 doktorumla birlikte sezeryani uygun gördük spinal istemistim ama doktorum geneli uygun gordu benim icin
Tugceinciuak Reyyan04 bende yurumek istiyorum cunku hizli toparlanmak istiyorum gerçekten genel anestezi mi oldunuz
Tugceinciuak Papatyam17 genel anestezi aslinda beni de urkutmustu ama doktorum spinali bana uygun gormedi
Reyyan04 Tugceinciuak belden aşağı uyuşturuldu her anına şahit oldum ama ağrım yoktu ay valla bnmm ki çok güzeldi darısı başına
Glcn-61 Esk2626 ne gibi bi durum oluyo ki kilodan dolayı hiç bilgim yok bu konuda ilk gebeliğim benimde yani neye göre karar veriyorlar genel veya değil