Kader-nur insan tabiki ikisini tatmak ister beklentiye girer ve duyduğunda hafif bir şok olabilir ama bunu uzatmak yanlış olurdu anlık illaki duygulara giriyoruz ama hemen en hayırlısı bu olduğunu dusunmeliyiz ve tek sağlıklı ve hayırlı evlat olsun diye dua etmeliyiz kendinizi kötü hissetmeyin anlık bu duyguları yaşayan bir çok insan vardır belki ikinciyi bekleyen herkes yaşar 🥰
Benim bir oğlum var, ikiz bekliyorum şimdi, aslında kız çocuk diye beklemedim ben en hayırlısı hangisi olacaksa o olsun diye hem dua ettim, ama çevremde herkes kız diye hissediyordu eşim de kız olsun istiyordu elbet illa ki az da olsa o havaya girmiştim, hatta isim bile karar kilmistik ama iki oğlum daha oluyor elhamdülillah 🥰 ben sadece anlık şaşırırdim, ama eşim baya bir burukluk hissetti anladım halbuki öyle Allah’ın takdir ettiğine içinden de olsa karşı çıkacak biri değil ama insanoğlu illa ki o duygulara anlık girebilir…
Sağlıkla kavuşun İnşaAllah 🤲🏻🌸