Kızlar sezaryen doğum yaptım. Lohusalık bitiminden 2 hafta sonra da regl oldum. Ama bu ay iki gün gecikti çok geriliyorum doğumdan sonra adet düzensizliği normal mi ? Birkaç gün daha gecikirse doktora gideceğim tecrübesi olan paylaşırsa çok sevinirim