40+6 dayım. 41 de suni verebiliriz dedi doktor. Ben korkuyorum suniden. Hurma yiyorum ada çayı içiyorum. Korunmasız ilişkiye bu hafta bir kere girdik. Yürüyüş yapıyorum. Evde hafif açma hareketleri gibi küçük egzersizler yapıyorum. Yok çocuk gelmiyor. Saat 17 den gece uyuyana kadar sancılarım oluyor düzensiz sabah bir kalkıyorum hiç bir şey yok. Sancılar da adet sancısı gibi arada bebek toplanıyor falan o kadar. Vajina bölgemde baskı var iğne gibi batmalar oluyor bebek kanala girdi dedi 39+5 te doktor. Ne yapsam gelmiyor bu çocuk. Kilosuda iyice arttı. Normal doğum yapmak istiyorum. Hem suni çekip sonra da sezeryana da dönmek istemiyorum. Bakacak kimse de yok. Ağlamak istiyorum çok stres oldum.