melissannesi Dnzcngz kesinlikle katılıyorum benmde sorunlu geçti ilk aylarım detaylıdan korkmuştum bi problem çıkar diye çok şükür iyi geçti. Güzel düşün güzel geçecektir🤲🏻💕
melissannesi Minosmi Evet var dev hast muayne olduğunuz kadın doğ. Dr na giderseniz size gün verecekler. Eğer gün almadıysanız hemen gidin çünki yoğunluk sebebiyle bi kaç hafta sonrasına verebiliyorlar
HaticeAlaahin melissannesi her organina bakip yolunda demesi cok guzel bisey İcin ferahliyor💕 Allah bebislerede annelerinede saglik versin
Busraktnc melissannesi ben 11+1 deyim doktorum geçen hafta bebeğim hareket etmediği için bende korktum hareketsiz olunca detaylı ultrasonla baktı zorla hareket ettirdi içimde şüphe kalmasın diye meğersem uyuyormuş bebişim ve renkli ultrasonda gösterdi hareketlerini 🤗
melissannesi Busraktnc Amannn ne güzel ben daha öncesnde hiç girmemiştim detaylıya çok sevndm sizinde güzel geçmesine ☺️
Busraktnc Hacertaner normalde ödeniyormuş bende özele gidiyorum ama doktor ücret almadan habersizce detaylı baktı en ince ayrıntısına kadar söyledi hareket etmediği için korkmuştum benim aklımda şüphe kalmasın diye yaptı normalde biz daha 11+1 deyiz 🤗
Hacertaner Busraktnc ücretinde de değiliz bak ne güzel sorunsuz atlatmışsın şükürler olsun gerisi teferruattır ☺️🥰
Busraktnc melissannesi inşallah herkesinki güzel geçer herkes sağlıkla kucağına alır inşallah bebişlerini 🙏❤️
melissannesi efsanee_ Evet canım kalp kapakçıklarının hangi yöne çalıştığına kadar herşeye bakılıyor, Böbrek mide vs el ayak uzunluğu bel açıklığı vs hepsine
Bebeksicimm1 Geçen hafta bende gittim özelde muayene oluyorum devlete gönderdi ayrıntılı ultrason icin çok şükür bebeğim sağlıklı 🙏 hiç biseyi yok fakat her ay görmeye alışık olduğum icin geçen hafta göremedim çok üzüldüm 😔 renkli ultrason görüntüsü falan hiç bisey vermedi ekranda göremedim acaba kendi doktorum verir mi
melissannesi Bebeksicimm1 Canım devl verilmiyor bildiğim kadarıyla Aslında dev hamilelere biraz daha olanak sağlaması gerekli. Testler için çok ileriye gün vermeleri vs biraz daha anlayışlı olsalar çok iyi olacak. Mide bulantı haplarınıda karşılamıyor🤔
efsanee_ melissannesi bn şimdi 13.haftayım dr önümüzdeki ay yapalım dedi de herkes +20haftalarda yaptırmış biraz kafama takıldı sormak istedi 🤔
Bebeksicimm1 melissannesi ya aslında arasında pek bi fiyat farkı yokmuş devlet 120 aldı benim gittiğim özel 200 almış bilseydim ozelde yaptırırdım neyse bakalım bu seferlik böyle oldu ☺️ Aynen biraz daha geliştirse devlet hastaneleri çok iyi olacak
melissannesi efsanee_ Ben randövü alırkende özellikle sordular 20 hafta ve sonrasına yapılıyor diye, Ama istisna durumlar olabilir.
melissannesi Bebeksicimm1 Devlet hastanesine para ödenmiyor diye biliyorum ama demekki onlardada ödeme varmış Neyse sağlık hanerleri alalımda napalım kaylanacaz