Bende özelden aldım sorun olmadı.izne ayrıldım,bir ay sonra doğum yaptım bir aylık yatti.sonra bi parca yatti son bı tane kaldı.neye göre yatiriyolar onu bilmiyorum e devlrtten şahıs ödemelerinden takip edebilirisniz.birde orda bankaya yatırılsin seçenegi var onu işaretlersen hesabına yatar yoksa PTT den cekersin