Fatmaaa95 Herkese merhaba, Bir konuda fikrinizi almak istedim ikili tarama testi yaptırdınız mı? Ben kararsızım yapıp yaptırmamak konusunda siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Vandb Fatmaaa95 ikili taramada riskler çıkıyor evet fetal dna olabilir ama ben yaptırılmasından yanayım ne ile karşılaşabilrceiğimizi önceden öngörebilmek çok önemli. Aldırma düşüncen olabilir olmasa bile ona göre doktor seçersin hastane seçersin doğum sonrası yaşanabilecek olumsuz durumlar için tam teşekküllü bir hastane seçebilirsin.
Rumeysahin Fatmaaa95 bende korkarak yaptırdım ama sonuç negatif çıktı doktorum yaptırmaktan yanaydı o tavsiye edince yaptırmak istedim çok şükür iyi sonuç
aslii57 Fatmaaa95 bende bu hafta yaptırdım daha sonucu çıkmadı. Çok olumsuz şeyler yazanlar var ama ben yaptırıp her ihtimale karşı önlemler almaktan yanayim. Hastane Dr seçimi vs
fizikcianne Fatmaaa95 doktorum ikili tarama testini önermişti. İkili tarama testim çıkınca diğerlerine gerek yok yapmayalım dedi. Ama yüksek riskli çıksaydı diğerlerini de yaptıracaktı. Özel klinikte çalışıyor para için bile istese isteyebilirdi ama gerek görmedi 🌸
Vandb Fatmaaa95 çıkabilecek hastalık doğrultusunda riskli gebelik uzmanı sonrası için doktor seçimi acil bir durumda herhangi bir doktor bulmak çok daha zor o anlamda söyledim
aslii57 Fatmaaa95 yabi bebek de bı sorun varsa ona göre bı hastanede doğum yapmak lazım atıyorum her hastanede yeni doğan yoğun bakım vs yok ona göre hastane ve Dr buluruz