tunahansmom 10 haftalık hamileyim ve bugün kaşıntıda beşinci günüm beş gündür sürekli tüm vücudum kaşınıyor bacaklarım kollarım boynum sırtım.. kan testleri yapıldı kan testleri gayet normal çıktı yedigin bir şey dokunmuş olabilir dediler ama bilmiyorum ne yapacağım ne yapmam gerekiyor sizin de başınıza geldi mi ne olur yardım edin🙏🏻 İlaç vermediler krem vermediler birinci trimester dasın çocuğa zarar verir dediler ama nasıl geçireceğim bilmiyorum kolonyayla geçiriyorum sürekli ama oda belli bir yere kadar geçiriyor geceleri hiç uyuyamıyorum sürekli kaşınıyorum vücudum kaşınmaktan kıpkırmızı oldu🥺
KuzeyinAnnesi10 tunahansmom sirekli suyla yıkanma yapabilirsin yada direk soğuk su ya gir canım benimde ellerim ve ayaklarımda var arada kaşınıyor çoğunlukla geceleri oluyor
Eliifffff072 tunahansmom bende de aynı şikayetler vardı kükürt sabunuyla duş almak çok rahatlatıyor. Onun dışında karbonatlı suyu kaşınan bölgeye sürmek aynı şekilde inanılmaz rahatlatıyor. Saraçoğlu’nun bir kürünü yaptım bir tatlı siyah üzüm çekirdeğini bir yemek kaşığı yoğurtla karıştırıp akşam yemeğinden 30 dk önce tükettim. Bir de Bepanthol’ün SensiDaily nemlendiricisini tüm vücuduma sürdüm. Hangisi işe yaradı bilmiyorum ama epey azaldı kaşıntılarım artık ara sıra bir kriz gibi geliyor sonra geçiyor
Deletedmom_70 tunahansmom bende de var kaşıntı cildiye gittim ellerimde tek tük kırmızı kük noktalara baktı uyuz olmuşsun dedi ben devlet hastanesine gittim ama hatamı ettim bilmiyorum gece kaşıntısı yok bacaklarım batık olmuş onlar kaşınıyor şimdi kollarımda küçük küçük kabarcıklar sıkınca içinden su çıkıyo isilik gibi cildiyenin verdiği kremler bitsin bakalım ne olacak bnmde bacaklarım popom cok kaşınıyodu
Hatisss tunahansmom korkutmak istemem ama uyuz olmasın? Bu ara salgın varmış herkes birbirine bulaştırıyor. 🥶
tunahansmom Bir de onu deneyeyim canım çok teşekkür ederim senin ne zaman başladı kaşıntın kaç haftalık oldunuz🙏🏻
KuzeyinAnnesi10 tunahansmom 26+3 26 ya girer girmez başladı anlamadım bi anda randevu aldım sağlık ocağına göstercem nolur nolmaz
Kbrnrmrt Yağsız, tatsız, tuzsuz, baharatsız yemekler olur ya öyle şeyler yiyin bence ve tek çeşit. Yemekten sonra 2 saat içecek içmeyin Önce içecekseniz yarım saat öncesi. Bol bol su için.
tunahansmom Eliifffff072 ya maalesef beni de korkutan genellikle bu kaşıntı olayını yaşayanların gebeliği ileri seviyede yani üçüncü trimester da oluyormuş benimki şu anda 10 haftalık benim çok fazla kaşınmam normal mi değil mi bilmiyorum doktor ilaç veremiyor hiçbir şey yapamıyor sadece yaptığım tek şey kolonya sürmek duş almak soğuk su başka hiçbir şey yapamıyorum ama tabi bunlar da geçici çözüm ne yapacağım bilmiyorum gerçekten Ama tavsiye ettiğin her şeyi deneyeceğim Allah’ın izniyle geçer İnşallah ya 🥺
Eliifffff072 Deletedmom_70 her kremini kullanamıyorlar. Bana dermatolog verdi SensiDaily isimli losyonunu hamileler kullanabiliyor
tunahansmom Deletedmom_70 geçmiş olsun canım benim ya cuma günü doktora gittim uyuz değil dedi baktı iyice sadece kaşıdığımda kırmızılık oluyor ve kabartı oluyor harici başka bir şeyim yok ama vücudum genel olarak çok kaşınıyor
Aaa122 Deletedmom_70 ya bende de 5 gündür falan var küçük kırmızı şeklinde cız vız batıyor gece kasınmak yok çok huylandım 27 haftalık hamileyim uyuz nasıl biseu çok korkuyorum
Aaa122 Deletedmom_70 bende de tek tek kırmızı noktalar oluştu karnım da bacaklarım da pazartesi cildiyeye gidecem korkuyorum uyuz diye ya
tunahansmom Hatisss Ay Allah korusun ya cuma günü yok denildi ama şimdi sen söyleyince de tereddüt etmedim değil ama uyuz olsa eşim de olmaz mı😱
Semra45 tunahansmom bendede aynı sıkıntı vardı heryerim yara içindeydi resmen geceleri uyuyamıyodum sürekli duş al ve gece yatarken tatlı badem yagı kullan bacaklarına ve kollarına bana sabahda dusunu al dus jeli kullanma dogal sabun kullan zeytınyaglı bana cok ıyı gelmişti 3 günde gecmişti canım tuglenme yapıyo demişlerdi ama bende yapmadı
tunahansmom Semra45 İşte yazdıklarının aynısını yaşıyorum resmen sabah kalkıyorum hatta ne sabahı gece hiç uyuyamıyorum ya sürekli duş alıyorum buz gibi suyla bacaklarım kollarımı yıkıyorum 5 dakika uyuşturuyor sonra tekrardan başlıyor artık gerçekten kafayı yiyecek hale geldim diyorum ya bugün beşinci gün doktorlar ilaç veremiyor krem veremiyor çok erken bebeğe geçer bebeğin korunma mekanizması yok diyorlar gerçekten ne yapacağımı şaşırdım ama o yağları da bir süreyim bakalım inşallah iyi gelir🙏🏻 Bu arada dediğin gibi şeyi fark ettim duş jeli değilde normal sabun kullandığım zaman kaşıntı biraz azaldı dün deneyimledim onu
tunahansmom KuzeyinAnnesi10 İşte gece olan kaşıntılara gece kaşıntısı diyorlarmış hamilelikte ben de araştırdığımda gördüm Allah’ım dedim ne değişik şeyler varmış yani hani acaba bunlar herkeste olmuyor da bir tek beni mi başıma geldi diye düşünmeye başlamıştım ama dün internette de görünce böyle çok şaşırmıştım. İhmal etme kesinlikle git doktora
Deletedmom_70 tunahansmom işte aynısı sizinkiyle bnmki her doktor bir değil heryerimizi bakmadan teşhis koyuyor devlet hastanesi işte yeni Post açtım resim koydum ona bi bakın kollarımda öyle bişey oldu isilik herhalde
Hatisss tunahansmom ya pandemi zamanı bana kaynanamlardayken bulaşmıştı. Eşimde hiç yoktu kaşınmıyordu ama ben deli gibi kaşınıyordum. Doktora gidince uyuz dedi. Eşin kaşınmasa da o da ilacı sürcek dedi. Her şeyi komple yıkadım temizledim kurtardım hemen ama çok zor bir süreçti. İnşallah öyle bşy değildir. Kaşınmayanda da olabiliyormuş taşıyormuş 🤷🏻♀️ özellikle bacaklarım ve bacak aram geceleri akşamları yatarken kaşınıyodu. Gündüz öyle kaşınmıyodu.
Bir_Fani tunahansmom Tahlillerde temiz çıktıysa endişelenme kardeş. Bende 10 haftalığım bendede arada oluyo Mevsim geçişi olduğu için birde suyla çok uğraştım zaman pul pul oluyo Nemli tutmak gerekiyor Bol sıvı birde
Semra45 tunahansmom ben tatlı badem yagı kullandım cok ıyıydı o bittiginde eşim normal badem yagı almiş o cok yakmıstı yaralarımı bunu göz önğnde bulundurarak al canım inşallah iyi gelir
tunahansmom Bir_Fani ya dediğin gibi şimdi havalarda sogumaya başladı ya su içmeyi bazen unutuyorum belki de ondan bilmiyorum
tunahansmom Deletedmom_70 canım baktım az önce fotoğrafa aynı benimkine benziyor bu kaşıdıktan sonra oluyor ve soğuk su uyguladıktan sonra da sönüyor değil mi benimki öyle oluyor çünkü