Kızlar doğumum Allah izin verirse sezeryan olacak. 2 çocuğum var biri özel biri 5 yaşında kimsem yok ne yapmalıyım nasıl yapmalıyım bilmiyorum. Doğuma eşimle gidecez çocuklara kim bakacak 1 günlük birinimi bulsam acaba bakacak bilemiyorum. Fikir almak için yazdım çok düşünüyorum artık