Merhaba herkese. 4 Ekim’de lekelenme yaşadım. Son adet tarihim 9 Eylül. 2 gün üst üste sol kasığımda iğne batirma tarzında 5 dakikada bir ağrı yaşadım. Bazen çok küçük bazen acıtacak şekildeydi. Normalde adetim 33 günde bir gelir. Su an adet tarihime 4 gün var ama test yapmalı mıyım bilmiyorum. Başına bu gibi bir durum gelen var mı? Test yapsam sonucu öğrenebilir miyim? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻