Kızlar benim çikolata kistim var 3.5 cm hayıt tohumu çayı iyi geliyormuş şimdi benim yumurtlama ve çatlamam oldu günleride degerlendirdim sadece reglimi bekliyorum ama sol kasık sancılarım var oda sol da kistim olduğu için ne yapayım hayıt tohumu çayı içersem bebeğin tutunmasını engeller mi? Yardımcı olur musunuz?