Kızlar hastane çantası için tercihleriniz ne oldu. Ben az önce çanta işini tamamladım da. Ben çantama 2 tane de pike koydum hastane örtüleri ince oluyor doğumdan soğuk olur diye bebeği koyacakları yatağın içine bile kullanabilirim diye düşündüm. Böyle olunca da tek bi çanta yetmedi bana (çantam el valizlerinden sporda kullanılan çanta tarzlarından) çantama pike ve kendi ihtiyaçlarımı koydum anne bebek çantası almıştım onun içine de bebeğin ihtiyaçlarını koydum. İki çanta çok mu abartılı oldu acaba normal valizle de gitmek çok abartılı geliyor bana