Gul1616 merhaba yarin 18 hafta olacağız şimdiye kadar her şey yolundaydı ama iki gün ishal kusma ile hastanede kaldım salgın varmış ondanmis sanırım çıktım bu sefer de şişkinlik başladı az bir şey yiyiyorum hemen bir siskinlik tıkanıklık oluşuyor anlamadım sanki yediklerim üst üstü diziliyor iki parçadan sonra boğazımdan geçmiyor neden nasıl geçer bilen var mı yardımcı olabilir mi