Premsesko Arkadaşlar birkaç gün önce de yaşadım az önce de yaşadım göbeğimin sağ alt kısmında sanki bebek kendini sıkmış kasmış gibi 3 5 saniyelik katılık oldu sonra düzeldi şimdi hafif sızlıyor. Yaşayan var mı bu kadar erken başlaması normal mi ?
tugcesakzci Premsesko kuzucum 22+5 teyiz aynılarını ben de yaşıyorum. Kasılma olarak geçiyormuş karnındaki sertleşmeler doktorum magnezyum yazdı dilersen bir doktor görüşü al belki ek takviye verir. Magnezyum içtikçe düzene girdi benimki şuan ara ara oluyor
Premsesko Melek__55 sizinde bebek kendini toplamış gibi bir sertlik mi oluyor ? Biraz tedirgin oldum açıkçası
Premsesko tugcesakzci Yaa benimki biraz erken mi başlamış ozaman 😢 bende magnezyum içiyordum biraz ihmal etmiştim devam edeyim ozaman iyi mi geliyor
Melek__55 Premsesko evet sırt üstü uzaninca yada çok yorulunca bazen öyle oluyor sık sık değil bence normal
tugcesakzci Premsesko bana iyi geliyor benimki de senin haftalarında başladı magnezyum desteği ile çözdük dediğim gibi yine de doktoruna söyle belki değerlerine bakıp farklı bir takviye başlar
delidolubiranneadayi Premsesko Canımmm doktoruna sormalisin. Bende bugün 18.haftaya girdim ilk gebeliğim bende senin gibi toplanma sertlesme hissediyorum. Bebek hareketidir korkma.
Wera Premsesko sızlama rahmin genişlediği için normal ara ara bendede sızlama oluyor karnımız bunay büyüme atağı geçiriyor
Premsesko tugcesakzci Tamamdır çok teşekkür ederim ❤️🙏🙏🙏 birde bu günlerde su gibi akıntım oluyor. Bazen de ter oluyor tabi. Normal mi acaba
sedanur_bpr0 Premsesko Benim de oluyordu ve özellikle ayaktayken olup oturunca geçiyordu. Hafif falan da değil şiddetliydi. Magnezyum vs kullanmadım ama 39+4 de doğum yaptım. Hiçbir sıkıntı yaşamadım. Oğlum şimdi 17 aylık. Siz yine de doktora sorun ama stres yapmayın. Olağan bir şey.
MelteM2cck Premsesko bende 18+3 deyim oluyor bende de ama ne zaman biliyomusun. Çoğu zaman yoruldugumda. Mesela geçenlerde Domates sos yaptım ayak üstü çok kaldım haliyle. Kasıldı karnım bebek gerildi de gerildi. Dinlendim epey karnımı sevdim derken rahatladı. Yoruldukça karnım kasılıyor bunu farkettim ben
Premsesko MelteM2cck Ben de aksi gibi full yatıyorum yine de 3 4 güne bir yaşıyorum. Korktum biraz. Birde su gibi akıntım var bu aralar. Sizde de oluyor mu ?
MelteM2cck Premsesko akıntı bende de var. Doktorum normal dedi. Hatta kasık bölgemde aşırı ağrım oluyor. 2.gebeligim olmasına rağmen tedirginlik duydum. Ama normal dedi doktorum. Bebek büyüyor rahim büyüyor. Organların yer değiştiriyor içinde bambaşka bir dünya var hersey normal. Kanama lekelenme olduğunda hiç gecikme onun dışında yaşadığın hersey normal dedi. Ama yinede kontrole gittiğinizde doktorunuza danışın. Ben hatta unutmiyim diye ne yaşıyorsam ne soracaksam not alıyorum tek tek soruyorum.
Lokumcuk Premsesko ben 23 haftada şiddetli yaşadım sürekli oluyordu doktor gel dedi baktı şükür bi sorun olmamıştı onlar bebek toplanması değil kasılma. Yalancı sancida deniyor. Magnezyum verdi ve bol su iç dedi şuan 25 olduk şükür magnezyum etki etti artık çok sık olmuyor her gün olsa bile bi kaç kez
Premsesko Lokumcuk Yaa benim çok erken başlamış o halde. Benim 2 3 günde 1 oluyor sanırım. Magnezyum iyi geliyor ozaman. Bende devam edeyim içmeye
Premsesko Whitelavinia Şuan geçti şükür hafif sızlamalar var sadece. Ben korkuyorum ya böyle şeylerden hemen.