Aslidemir2334 Ben 6+5 oldum kızlar belırtınız nedır neler yapıyorsunuz ağrınız varmı mıde bulantınız felan
fasulye-annesi Aslidemir2334 5+4 olduk keseler göründü,mide bulantım 2 gündür başladı karın ağrım ve bel ağrım devam ediyor ama normalmiş, göğüslerim büyüdü ve ara ara hassaslaşıyorlar
karpuzz Aslidemir2334 bende 6+5 im çok belirtim yok başlarda vardı ama şu an hiç yok cuma Günü kalp atışı duymaya gideceğim inşallah duyarızz🤲🤲
Aslidemir2334 fasulye-annesi benımde oyşeydı belım ağrıyor şimdi bıde arada kasıklarım ağrıyor batma oluyor
SMZmiracle Ben de çok yeniyim.kanda lökosit ve crp yüksek çıktı.bir sorun olurmu? O kadar üzülüyorumki,hərşeyə kaygılanıyorum korkuyorum rabbim herkesi saglikla bebegine kavustursun
mimar_anne karpuzz bende cuma gidicem gibi haberleşiriz dedi doktor bu hafta her hangi bir gün çağıracak geçen hafta 6+1 de kalp atışını gördü ama yeni oluşuyor dinlemeyelim dedi bu hafta dinletecek inşallah 🥹
Roro Bende yarın 7 olucam ve aşırı bulantım tiksinmem var kusmadım daha çok şükür ama prilam diye bi ilaç verdi sağlıkocağı günde 1 defa onu kullanıyorum sabahları yoksa dayanılacak gibi değil
Mutlu30 Benimde 6. Hafta başladı bugün itibariyle bulantım oluyor sabahları bel ağrısı göğüslerde hassiyet var cumartesi kontrole gideceğim
mimar_anne Aslidemir2334 bende 6+5 im hiç belirtim yok şükür bu benim 2. Birde 9 aylık oğlum var, oğlumda da böyleydi rahat geçirdim sadece 2 gün önce dışarda yediğim bir yemekten ötürü ciddi anlamda midem bulandı ve kustum onun dışında yolunda her şey biraz göğüs yanması oluyor ara ara oğlum bazen çok yoruyor bel ağrısı birazcık o şekilde ilerliyorum
mimar_anne Aslidemir2334 cuma gidicem gibi haberleşiriz dedi doktor bu hafta her hangi bir gün çağıracak geçen hafta 6+1 de kalp atışını gördü ama yeni oluşuyor dinlemeyelim dedi bu hafta dinletecek inşallah 🥹
karpuzz mimar_anne inşallah dinleriz ua ben 5+3 de kese gördüm bidaha gitmedim 2 hafta sonra gel demişti yani oda cumaya denk geliyor bakalım gidicem cuma günüüü🤲
Aslidemir2334 mimar_anne ay ben hala duymadım nolur bana dua et bende çarşamba gidicem hayırlı haberler alayım
mimar_anne Aslidemir2334 ay hadi inşallah canım ederim tabi haberleşelim mutlaka inşallah duyarsın 🙏🏼😘