sarikedi12 Hanımlar 4 gün önce doğum yaptım göğüs ucum çok fena yara oldu nerdeyse bırakacağım emzirmeyi hangi marka gümüş kapak almalıyım e bebeğin iyi mi yada önerisi olan varmı acil nolur😭
Minigininannesi sarikedi12 ebbekten 999ayar olanından aldım ama henüz kullanamadım yorumları baya iyiydi. Tahinin üstünde biriken yağı sürmenizi tavsiye ederim