Papatyam17 Kızlar yarın 38 haftalık oluyoruz ve nasipse sezeryan olacağım çok heyecanlıyım ve ilk gebeliğim bana sezeryanla alakalı vermek istediğiniz tavsiye var mı..Bu arada dualarınızı bekliyorum..Ben de anne olmak isteyen herkes için dua edeceğim ..🤲🏻💙
Betustrkmn Papatyam17 sağlıkla kucağına al inşallah canım.. Darısı bizim başımıza sırayla hepimiz doğuracağız 😊🌺
Efnan3443 Allah inşallah sağ salim doğurup kucagına almayı nasip eder 🤲 inşallah sende minik Bebek te sağlıklı bir şekilde cıkarsınız Allah yardımcın olsun
Efnan3443 Allah inşallah sağ salim doğurup kucagına almayı nasip eder 🤲 inşallah sende minik Bebek te sağlıklı bir şekilde cıkarsınız Allah yardımcın olsun
Sehrazatt Cuma günü de benim ilk doğumum sezeryan inşallah sağlıkla yavrularımıza kavuşuruz çok değişik stresli duygusal günler Allahım yavrularımızı bize bağışlasın inşallah 🌸