Gebe kalmadan önce biraz spor yapıyordum, kilo vermiştim. O nedenle senelerce sık sık çektiğim bel ağrım biraz hafiflemişti. 69 kg ile gebe kaldım. Aylarca bir sıkıntı olmadı ama 77, 78 kiloya varınca ağrı da döndü. Benim de çoğu zaman kalçama vuruyor, çekme yapıyor. Hele gece wc ye kalkmak ölüm… şu an 36. hafta 83,5 kg dayım. Bel fıtıklı bir gebenin hazırlıkları erken bitirmesi gerektiğini anladım. 30. haftadan beri koala gibiyim.
Bel fıtığı olan arkadaşlar doğumunuzu nasıl planladınız ya da nasıl yaptınız yazar mısınız? Benim doktorum üniversite hastanesinde perinatolog. Sırt üstü yattığımda zorlandığımı görünce normal doğumun bana uygun olmadığını, hele ki ilk doğum olduğu için uzun süre ıkınmayacağımı, sezaryenin daha sağlıklı olacağını söyledi. Aslında ben de hep vajinal yırtık ve dikiş istemediğim için sezaryen istiyordum ama şimdi de spinal anestezi iğnesinden ve ameliyatın etkilerinden korkuyorum. Okuyanlar lütfen deneyimlerini paylaşsın bizlerle ¯_(ツ)_/¯