Kızlar aranızda karın ağrısı çeken varmı.26 haftada başladı nerdeyse.Herzaman olmuyor.Mesela sabah uyandigimda herşey normal ağrı falan yok.Yemek yedikden sonra basliyor nerdeyse.Sonra geçiyor sonra yine basliyor.Sanki çok yemek yemiş gibi hiss ediyorum.Ama öyle değil yani.Normal yiyorum.Agri öyle çok değil hafif ama insan rahatsız oluyor yinede.Internetden baktim bebek büyüdügü için oluyor diyor.Aranizda yaşayan varmı?Neler yapiyorsunuz gecmesi için.