Arkadaşlar 10 haftalık hamileyim. Şeftali çok seviyorum ver hafta alırız yerim. Soyarak yiyorum zaten. Birisi gecen muhabbet arasında hamileylen çok sık şeftali yediğini kabugu tüylü oldugu için çocuk doğunca bayağı tüylü kıllı neyse işte oldugunu söyledi. Çocuk 2 yaşında hala öyleymiş. Bana göre batıl inanç bunlar inanmam ama aklına kuşku düşüyor insanın yinede. Mesela ayva yerseniz de bebek gamzeli olur diyorlar. Neyse..
Siz hamileliğinizce bebeğe katkısı açısından en çok hangi meyveyi yiyorsunuz? Ya da sebze? Yeni oldugum için şunu ye şunu yeme dediğiniz şeyler var mu? Avokado ve muz çok tüketiyorum genelde.